niedziela, 16 marca 2014

LEMON


 " Ponoć widzieli nas tam gdzieś
Razem
Ciągłe zmagania z moim snem
Ty w nim
Spróbuj jak smakuje
Choć przez chwilę
Jakby milej"

15.03.2014r
 Hala Pod Dębowcem w Bielsku, parę minut po 19-tej wyszło na scenę sześciu facetów którzy sprawili że jeszcze bardziej polubiłam ten zespół. To wygrani III edycji programu Must Be The Music (jedynej jaką oglądałam bo nie przepadam za tym programem).
  Nie potrafię opisać emocji które towarzyszyły mi wczorajszego wieczoru na koncercie Lemona. To był wspaniały koncert, Igor to muzyk inny niż wszyscy. Dostarczył mi swoim głosem wiele ciekawych wrażeń. Zamykałam oczy i odpływałam.. To niesamowite jak muzyka wpływa na nasze emocje.. Muzyka rewelacja, teksty powalające.. Polecam każdemu!

Szkoda tylko że Dawid Podsiadło się nie popisał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz