poniedziałek, 30 czerwca 2014

Zakończenie roku szkolnego

     Dzisiaj ostatni dzień czerwca. Pada deszcz i siedzimy w domu. Dzieciaki bawią się z sąsiadami i cieszę się że się zaprzyjaźnili. Adam właśnie smacznie śpi więc postanowiłam streścić ostatnie 2 tygodnie.
     Zacznę może od najważniejszej wiadomości, kupiliśmy w końcu samochód :) Nareszcie jestem mobilna. Tydzień temu nasza Ania miała swój pierwszy, oficjalny występ w Domu Kultury "Kubiszówka". Wojtkowi udało się na szczęście przyjechać więc zabraliśmy mamę i udaliśmy się na występ. Oczywiście miałam łzy w oczach jak zobaczyłam te dzieciaczki na scenie rozglądające się za swoimi rodzicami. Duma mnie rozpierała widząc moją 8-letnią już córkę jak tańczy modern jazz przed publicznością. Wklejam linka do filmiku jak ktoś ma ochotę zobaczyć występ: https://www.youtube.com/watch?v=Bb3ihV8q0K8

A tu zdjęcie tuż po występie:
 
     W piątek 28 czerwca byliśmy z Adasiem na zakończeniu roku szkolnego u Ani. Był uroczysty apel i rozdanie świadectw.
                                                 Pierwsze świadectwo odebrane :)

                                                Zdjęcie z przyjaciółką Zosią

        Po zakończeniu roku udaliśmy się na obiad a po obiadku na imprezkę urodzinową Zosi. Dzieci były bardzo zadowolone:


   
         Ja również zakończyłam edukację pozytywnym wynikiem testu i następne zajęcia z języka angielskiego dopiero pod koniec września :) Teraz mam wakacje razem z dziećmi. Ania będzie przez 2 tygodnie chodziła z sąsiadem na basen. Mają zapewnionego instruktora i chciałabym żeby nauczyła się pływać bo ja sama niestety nie potrafię. A później zobaczymy, chcemy pojechać do Ropy i do Warszawy a co z tego wyjdzie to się jeszcze okaże.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz